MKTG NaM - pasek na kartach artykułów
2 z 83
Przeglądaj galerię za pomocą strzałek na klawiaturze
Poprzednie
Następne
Przesuń zdjęcie palcem
Volkswagen Multivan to rewelacyjne auto, ale po teście...
fot. Kamil Rogala

Volkswagen Multivan 1.4 TSI eHybrid 218 KM. Test, wrażenia z jazdy, spalanie, ceny i wyposażenie

Volkswagen Multivan 1.4 TSI eHybrid 218 KM. Test, wrażenia z jazdy, spalanie, ceny i wyposażenie

Volkswagen Multivan to rewelacyjne auto, ale po teście wersji hybrydowej doszedłem do dziwnego wniosku. Jeśli miałbym oceniać tylko auto jako takie, Multivan – pomimo kilku wpadek ergonomicznych we wnętrzu – jest fantastycznym środkiem transportu dla całej rodziny. Uniwersalny, wygodny, estetyczny, dobrze wykonany i rozplanowany. Ale jeśli dołożymy do kompletu napęd hybrydowy 1.4 TSI eHybrid, wszystko się komplikuje, a nieliczne zalety napędu docenią tylko odbiorcy o specyficznych wymaganiach. Do tego wyraźnie wyższa cena w porównaniu z wersją benzynową i wysokoprężną, co tworzy dość skomplikowaną sytuację. Multivan? Jak najbardziej! Ale z hybrydą PHEV? Wtedy ID.Buzz wydaje się zaskakująco ciekawą, choć ekstrawagancką alternatywą.

Zobacz również

Zapalił się samochód na lawecie. Utrudnienia na S7

NOWE
Zapalił się samochód na lawecie. Utrudnienia na S7

1,5 mln złotych otrzyma Akademia Piłkarska Jagiellonii

NOWE
1,5 mln złotych otrzyma Akademia Piłkarska Jagiellonii

Polecamy

Czy papryka chili może zabić? Zobacz wyniki naszego śledztwa

TYLKO U NAS
Czy papryka chili może zabić? Zobacz wyniki naszego śledztwa

Chrupiące kotlety z bobu. Tak pysznych jeszcze nie jadłeś

Chrupiące kotlety z bobu. Tak pysznych jeszcze nie jadłeś

Hybrydy Toyoty. Które modele są najpopularniejsze?

Hybrydy Toyoty. Które modele są najpopularniejsze?